აქ შეგიძლიათ, იხილოთ სატელევიზიო, რადიო, ბეჭდური და ონლაინ მედიის მიერ სუბიექტების გაშუქების შედეგები: მათთვის დათმობილი დრო/ფართობი/ტექსტის მოცულობა და გაშუქების ტონი. აირჩიეთ ჩამონათვალში მედიასაშუალება, რომლის ანალიზიც გსურთ. მედიასაშუალების არჩევამდე შეგიძლიათ, შექმნათ მონიტორინგის სუბიექტების ჯგუფები.
*** შენიშვნა: პროცენტული მაჩვენებლები დამრგვალებულია მთელ რიცხვებამდე.
სატელევიზიო არხები
მედიასაშუალებები |
მონიტორინგის პერიოდი |
რადიოსადგურები
მედიასაშუალებები |
მონიტორინგის პერიოდი |
ბეჭდური მედია
მედიასაშუალებები |
მონიტორინგის პერიოდი |
რეზონანსი |
1 თებერვალი - 15 აპრილი 2021 |
ონლაინ მედია
მედიასაშუალებები |
მონიტორინგის პერიოდი |